fiskmåsar

Nu har dom kommit igen, fiskmåsarna. FY FAN! Dem bosätter sig här ute på gården på sommaren, och de låter så jäkla mycket. Not nice.

Igår var en trevlig dag! Jag och mamma passade på att sola lite när vädret var så bra! Sedan lagade vi mat ihop, och efter det drog vi en sväng till min morbror, drack lite kaffe och snackade. Mysigt! Sen handlade vi lite mat, vilket jag tyckte var skit tråkigt att göra på en lördag.... Men det gick rätt fort, och konstigt nog var det jätte mycket folk där och handlade på en lördag eftermiddag/kväll? haha jaja. Efter det åkte vi hem och jag gjorde mig lite fin, och sedan drog jag till ängen där lite folk satt och hade det mysigt. Väldigt trevligt att träffa lite gamla klasskompisar!!

Nu ska jag plugga! Jag har bestämt mig (tror jag) att arbetsmiljö&säkerhets arbetet ska bli klart idag!!
Bra mål! Får se om jag håller det:)




Hörde att det ska bli kallt och äckelväder imorn, det vill vi inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback