En ny dag

Jahopp. Jag vaknade runt nio, låg och snozade rätt länge.. Oskar låg bredvid mig också. Mysigt. Men sen tog jag mitt liv till fånga och gick ut på en powerwalk, hade Robyn i hörlurarna samtidigt, känns så skönt att börja dagen så, om man ändå kunde göra det varje dag? Men det händer ju aldrig. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ut till angered för att titta på när Ida & Fanny springer ut! ååååh det känns helt sjukt att alla vi tar studenten nu, det känns ändå inte jätte länge sedan vi satt i vårt kära 9A´s klassrum och slutade högstadiet. Tiden går bara fortare och fortare.

Om 6 dagar tar jag studeten.
Är jag stor då? Hjälp.




Kommentarer
Postat av: ida

omg frida du kommer ha så himla kuuuuuul :D tack för allt igår.jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback