Dagen innan

Balen!! Galet. Det känns sjukt kul och det ska bli så roligt att se hur fina alla kommer vara! Dock så ska vi ha lektioner på förmiddagen... not? Haha, man kommer ju inte vara taggad för att ha ensamble imorn på morgonen.
Det kommer bli en späckad dag imorgon, ska till Jessica som ska fixa håret på mig först , sen hem och sminka mig och fixa naglar och klä på mig (äta något antagligen också haha). Sedan ska Maja fota mig lite innan avfärd mot operan där vi kommer fota lite till och där bussen mot marstrand sedan går. Sedan kommer kvällen bli fylld av middag, dans, liveband och massa kärlek!

Jag sitter och förbereder mig nu inför vårkonserten som är på onsdag, alltså dagen efter balen! Hoppas man inte är helt förstörd... Ska soundchecka redan vid ett tiden haha. Men det löser sig nog haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback