Avslutningskonsert

Med EsMu3! Jag tycker så mycket om er alla. Igår var en magisk kväll, alla var så taggade, och det lät så bra om alla! Jag tänker på konserten minst en gång i minuten haha. Skolmailen har bomaderats med fina mail från lärare och klasskamrater, och jag får tårar i ögonen när jag läser de alla. Hur ska jag kunna lämna er? Ni står mig så nära, och jag är van att ha er nära, det har jag ju haft i tre år? Det är nu studenten börjar kännas jobbig.
Tack för en fantastisk kväll igår!  Och tack ni alla som kom och titta!! Kanske det kommer lite bilder från konserten i ett annat inlägg.



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Har du blivit flyttad till nya plattformen? Isf, vad tycker du?
Jag har inte blivit flyttad ännu, men det verkar som att "alla andra" har blivit det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback