En vanlig dag på stranden

Tog på mig short i morse ( med strumbyxor såklart), tänkte inte på att jag skulle möta syrran och mosters älskling Moa efter skolan och gå på stan. Blev lite kallt! Vi skulle i alla fall ut på yttligare balklännings-jakt. Jag hittade en som jag kanske kanske ska köpa imorgon, var lite billigare än den jag hittade i lördags, vilket är bra! Det är ju ändå bara en klänning trots allt... Kommer man använda den igen efter balen?
Idag känner jag nog lite mer åt en ännu enklare, och billigare, som man kanske ka använda efteråt också.


image112

Jag och mitt hjärta i finkläder, UTOMLANDS!
Babe, det är dags för dig att skicka lite nya bilder på dig till mig tycker jag:)
Men visst är du fin i smoking?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback