Tja

Idag är det söndag och jag håller inte reda på dagarna över huvud taget... Känns inte som en helgdag alls. Åkte med bussen fem över halv sju i morse och jobbade till tre, sedan åkte jag hem, somnade och vaknade av telefonen, trodde att det var morgon och att jag hade försovit mig haha. Som tur var insåg jag rätt fort att kl var sex på kvällen! Tog en dusch och piggnade till, fixade lite käk, sedan kom syster Kajsa hit och vi åt god mat ihop. Men hon sover hos Maja och Koffe ikväll, så nu är jag ensam hemma. Mamma kommer snart från jobbet. Imorgon börjar jag tidigt igen, men det är för att jag bytt tid för att jag ska kunna vara med på kalas på kvällen! Vi ska fira att Kajsa har fyllt år och det vill man ju gärna inte missa! Nu blir det en kopp te och sedan sängdags.






Jag saknar min Patrik. Kom hit och värm mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback