mobilnörd

Min mobil är helt urladdad! mitt batteri brukar hålla väldigt bra, men så märkte jag för några dagar sen när det var dags att ladda mobilen så hittar jag inte laddaren! Jo tror ni inte att jag har glömt den hos Patrik då.... Så nu har han skickat den hit men den kommer nog inte fören imorn. Jag känner mig helt handikappad utan mobil, då förstår jag hur beroende jag är av den haha. Hemskt egentligen. Men jag gillar ju den!

Det är en helt underbar sommardag idag, och jag har jobbat hela dagen lång. Men nu är jag hemma! Har precis ätit lite god mat med mammi. Och nu tänkte vi åka ut och ta oss ett dopp i havet. Skönt att man får det iaf! Imorn har jag sovmorgon och jobbar kväll, missar Gustavs fest dit klassen är bjuden, känns jäkligt surt faktiskt, för jag saknar alla så otroligt mkt! blä:(




Nä nu vill jag inte sitta här längre!


hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback