mitt liv

Satt på bussen i morse, klockan var kvart i sju. Jag var påväg mot Bräcke, och åkte över älvsborgsbron, letade igenom min ipod efter något behagligt att lyssna på såhär en tidig lördags morgon. Hittade då inspelningar från donners vårkonsert-07, då klassen sjöng martin i jorden, somewear over the rainbow, a lovely day och jag vill ha ett hus vid havet, att sitta och lyssna på dom, på oss, gav mig rysningar. Jag fick flashbacks över dessa tre åren och ville helst bara springa av bussen, men jag satt kvar. Satt kvar till mitt nya liv. För nu måste jag se framåt, trots att det är läskigt och spännande på samma gång. Jag har ingen aning vad jag kommer göra av mitt liv, men just nu denna morgon satt jag på bussen till mitt sommarjobb där vissa tanter blir arga på en, och vissa är så oerhört tacksam för att man är där. Just nu i mitt liv. Det får räcka så.



 
Jag i vårt fina personalrum i morse.
Kvart över sju tror jag bestämt att klockan var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback