yes

Jag tar en liten paus från pluggandet. Ja det rullar på som vanligt med alla arbeten. Men jag får glädja mig med att det bara är en liten period till nu sen så tar jag studenten och kan pusta ut! Känns ju såklart dubbelt, men ja jag börjar nästan längta lite nu, vill se något nytt nu.

Patrik har varit här i helgen, myspys!
Vi hälsade på lilla Moa i lördags, hon är ju för söt, man får inte vara så söt! Men ja hon var väldigt mammig, men det gjorde inget, hon skratta åt mig när jag räckte ut tungan åt henne:) lite som tittut haha.
Sen har vi fått tid att bara vara, det känns som det är viktigt när man inte träffas så ofta, för om man ska träffa alla möjliga människor hinner man knappt träffa varandra! Ändå känns det som tiden är knapp varje gång..
Men vi ses ju snart igen hjärtat:)

nä nu ska jag fortsätta..
Men ni ska få en gullbild på min systerdotter iaf. Och min syster och Koffie.

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback