Då var mitt sista jullov slut!

Imorgon börjar skolan igen.. Känns rätt skönt på ett sätt att få lite rutin på livet haha, och träffa alla klassisar!



Lovet har varit kanon! Först jul med familj och släkt, som va helt underbart!
Fick träffa syrrorna lite extra också, vilket är ett plus.
Sen hade jag några dagar hemma innan jag skulle åka till sthlm,
då jag vilade lite och pluggade(jag vet konstigt att plugga när man har lov)
Efter det åkte jag då till Patrik. Underbara lugna dagar med dig. Vi har kollat film, vart på stan, varit och fikat, varit hos Patriks syster och firat nyår, lånat ett fett snyggt hus som jag är kär i, pratat i timmar, ätit nattamat, vart på krogen, och jaa bara varit helt enkelt! Känns konstigt att vara hemma.. jag känner mig så hemma hos dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback