Frida har namnsdag!

Idag har jag namnsdag:) och är hemma från skolan. Sovit länge, och tagit det lugnt.
Hoppas jag blir frisk till imorgon. Patrik är också sjuk idag, så vi tycker synd om varandra:)
Jag blev orolig i morse!!! :(
Ska försöka få klart ena mitt religions arbete idag iaf! Det är dagens mål.

Satt i vår goa soffa förut och smorde in mina ben med body shops body butter, med oliv-doft! I loveeee! 
Samtidigt som jag hade på Ellens show på femman (sånt man bara hinner kolla på när man är sjuk)
Hon är så skön! Skrattar så fort jag ser henne typ!



          


hejdå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på namnsdagen, Frida!! Namnsdagar är bäst!

2008-02-18 @ 16:49:19
Postat av: ida

Grattis på namndsagen hjärtat!

2008-02-18 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback