Sista packningen

Nu åker jag snart med tåget, om bara några timmar. Har nästan packat klart, bara lite till som ska ner:) Det känns så overkligt att åka iväg så lång tid, bara jag och Patrik! Så spännande! Men lite seperationsångest har jag nog ändå av att lämna mamsi själv hemma. Men det kommer nog släppa typ imorgon haha. Jag skriver nog från sthlm ett sista inlägg innan resan. Sedan får jag se om jag skriver från Thailand, kanske inte ens går? Jag är ju inte heller där för att blogga precis haha. Men hoppas alla ni har haft en bra jul och att ni passa på att vila nu!

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas ni får det super duper apkul!! :D kommer sakna ihjäl mig efter dig! (a) ha kul för mig med!! PUUUSSS!!

Postat av: fanny

Ha de nu så himla kul gumman ;) va rädd om dig! Miss you pussss <3

2008-12-26 @ 20:13:59
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback