God Jul

Jag ville bara säga god jul! Idag kl fem kommer släkten hit och firar. Vi brukar turas om att vara hos varandra på jul, men i år är vi hos oss! Mysigt! Jag ska ha på mig min rutiga klänning jag fått av mamma, som hon köpte i polen! Mysigt med julafton.. Nu väntar jag på kalle och hans vänner. Sen ska jag ringa min pojkvän och önska god jul! Stackarn har fått jobba idag, men snart får du också komma hem och äta god mat!

På fredag åker jag med tåget upp till sthlm! Då har jag med min alla saker inför Thailand, för sedan på söndag så åker vi! Helt galet! Jag förstår det inte själv! Men det ska bli helt underbart! Det bara pirrar i mig, jag tycker det ska bli så roligt, härligt, spännande och helt underbart!!!!

Igår hade vi mini-julafton hos Maja, Koffe och Moa! Förrutom dom så var jag, mamma, pappa, Kajsa och Daniel med. Vi åt lite julmat och tittade på bilder som pappa hade med sig, jag ska visa er..... Jag tog nämligen kort med min kamera! Haha mini-frida...


 Moa var pepparkaka till kvällens ära.

 Mamma skulle röra sig när jag tog kort haha.

 Moa fick öppna julklappar bredvid Daniel.





Detta är alltså gamla bilder... Känner ni igen mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback