Friday night

Åh jag är bara hemma ikväll trots att det är fredag. Men jag är super trött efter hela veckan, så det har varit skönt att bara vara hemma med mamsi. Vi har tittat på kim novak badade aldrig i genesarets sjö på tv, och författaren avslöjade också mördaren!! Spännande... Sen har vi försökt oss på att skriva julkort.. Det har varit en mysig kväll iaf!

Imorgon tänkte jag få handlat mina julklappar som är kvar, och växla lite pengar till Thailand-resan! Sen hade jag velat jogga också.... Ja, vi får se hur morgondagen blir helt enkelt.

Patrik stackarn är sjuk nu... Han vaccinerade sig igår och efter det fick han feber. Jag blir typ rädd att dom gett han fel eller nått haha:) Eller så är du bara sjuk? Hoppas iaf att du kommer sova bättre denna natten utan boxar:) hihi.

Nu ska jag gå och borsta mina små tänder!

Här är lite bilder från kalaset igår. Moa är ju sockersöt som vanligt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback