möhippa

Idag är det möhippa för Patriks syster Hannah! Men jag kunde inte vara med:( Så segt! Hoppas ni har det kul i alla fall! Bröllopet äger rum om två veckor! TIden bara rinner iväg. Jag ska sjunga på vigseln, och det känns bra inför det. Hoppas bara jag inte blir nervös för att det är Patriks släkt som sitter där, men det ska nog gå fint, jag brukar kunna styra mina nerver.

Jag har som sagt jobbat hela helgen. Så jag kom hem för en liten stund sen från jobbet. Igår blev jag glad för min arbetskamrat tycker att jag är väldigt duktig, och att jag har lärt mig så fort för att inte jobbat inom vården innan.
Det är kul att höra faktiskt:) Jag hoppas verkligen att jag får stanna till hösten där, helst på gruppboendet.


Hade beställt en tröja från H&M katalogen genom en arbetskamrat som jag fick idag! Super mysig. Det är en omlott kan man säga, en sån modell som hänger där fram som man virar in sig i, så det ska jag ta och göra nu och ta mig en kopp te tror jag. Det är sånt väder idag att man bara vill sitta inne och mysa.


mys på er.

Kommentarer
Postat av: ida

ååh va ja saknar sig ibland, vill bara vara med dig hela tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback