Byta lakan och packa

Nu håller jag på att packa för ikväll åker jag till sthlm! Passar på att byta lakan också, det är så skönt när man kommer hem sen och får lägga sig i fräscha lakan. Jag kan verkligen inte bestäma mig vad jag ska ha på mig på bröllopet på lördag, det är så svårt..... Men det kanske är det minst viktigaste när man tänker efter:)

Sen har jag nu haft möte med min chef igår. Och det gick VÄLDIGT bra! Det är nämligen en på jobbet som ska testa på ett annat jobb, och frågade mig om jag var intresserad att gå på hennes schema. Vilket jag verkligen är. Så igår pratade jag med min chef om detta, och han sa att han hade hört mkt gott om mig. Och att man måste ta vara på en naturbegåvning. Och se till att utnyttja mig, med ett litet halvlurigt leende på läpparna. Så nu har jag ett schema att gå efter till hösten istället för att bli inringd när det saknas folk. Det känns verkligen jätte jätte bra! Jag blir verkligen glad när dom verkar så nöjda med mig, känns verkligen jätte bra!

I fredags hade Alma avskedsfest, för nu har hon dragit iväg till peru, där hon ska vara tills februari. Min alma åker iväg. Men jag tror hon kommer ha det riktigt najs där nere! Och det går nog fort tills vi ses igen! Då har ju jag och patrik också kommit hem från thailand? Konstigt när man tänker på det så, för det känns rätt lång tid kvar, men det är ju faktiskt bara 4 månader kvar!!!

 

Nä nu ska jag fortsätta att packa här!!

Vi hörs från huvudstaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback