Miss pink

Igår var det klassfest hos Gustav, och temat var färg - eller disney! Jag valde att klä ut mig till en färg, och det blev rosa! Rosa klänning, rosa strumpbyxor och ett rosa diadem som pricken över i:et! Det var en väldigt lyckad kväll, alla var glada och jag var väldigt glad! Kasper och jag fick ett av våra makalösa skrattanfall ihop även igår, tror ingen förstår våran "skrattconnection", det smittar verkligen så lätt!

Jag vaknade tidigt idag, så det brukar vara en efter en partykväll. Har ätit lite frukost, och nu ska jag iväg och sola faktiskt! Jag måste få till en liten bränna innan balen. Sen ska jag hem igen och sätta mig med projektrapporten(PANIK!) Jag måste verkligen få klart den! Ja, jag tar det sen.. som jag brukar säga.

ÅÅÅÅH jag längtar till onsdag och valborg nu, då jag ska upp til Patrik. Saknar dig nått otroligt nu. Sedan nästa lördag ska vi upp till gävle till sis, hennes dotter Felicia ska döpas. Det ska blir mucho trevligt, vi ska bo på hotell också, och det är ju aldrig fel.

/Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

vi saknade dig i fredag me ju (a) wiie

2008-04-28 @ 11:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback