Blogga

Hm, sidan har varit lite knepig på sistone, så därför jag inte uppdaterat!

Ska strax iväg till dansen här. Det är så gött att det är ljus ute nu till typ halv åtta! Man blir så pigg, och idag var det VARMT när jag gick från skolan, grymt skönt! Vi hade projektredovisning idag, och det gick väldigt bra, var många som kom till våran redovisning. Vi fick också stipendium för "årets idé", iiih! :) grymt kul! Ja sen träffade jag Tiina och Ivan en snabbis på stan, tog en kaffe. Imorgon åker de hem till Norge igen :( Ja vad har mer hänt? hmhm... JOOO jag har ju fått sommarjobb! Om jag inte redan har skrivit det? Ja iaf, på ett äldreboende! Så trevligt så:) Så jag ska gå bredvid lite nu under våren, så det känns super bra! Nej nu får jag dra mig. tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback