Lite skit bara


Ja som sagt, så har denna gångna veckan varit fartfylld!

I torsdags hade jag en mysigt dag med Maria och Johannes, vi va på triumf och åt glass i solen, lagade mat och myste! Och vi ses ju redan nästan torsdag!

Och igårkväll var jag hemma hos Almungen... Jag säger bara TUPPEN!
Grym film alla måste se! Och inte nog med det så spelar Almas mamma "Cecilia".... hihi.
Sen så gillar vi ju Lotta på Bajspackargatan... :)

Idag ska jag på tjejmiddag med flickorna. Vi måste ju ha det några gånger om året liksom, och ja nu va det ett bra tag sen! Vet bara inte vad jag ska ha på mig? Jag måste shoppa snart.............. har ju inga kläder!



Imorn blir det babysim med Moa och Maja :)

/Frida

Kommentarer
Postat av: ida

lalala tack för ikväll min sköna <3

2007-09-16 @ 01:57:12
Postat av: Minns källaren i Fjärås ?

Hej !
Grattis !
Vem dyker bäst, Moa eller Maja ?
Du vet, babies sväljer inte bad-
vatten !
Bosse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback