Älska min klass

Av en slump var jag med på musik&kommunikations lektionen idag... och jag är nästan fortfarande i extas.
Vi fick sätta lappar på ryggen, och sedan skriva vad vi tyckte om personen ( positivt såklart då).
Efter det fick vi läsa upp lappen för alla andra, och få yttligare komplimanger ( eller va man nu vill kalla det ).
Det blev ju lite sentimentalt om man säger så, och ögonen var inte torra precis..
Jag har nog inte varit med om nått så givande på länge.. Sånt borde alla få göra, oftare också för den delen.
Det va nog någon mening med att Anna-Marias barn skulle vara sjukt idag!


Vill inte skriva mer om andra saker, det här va det mest givade idag, och borde få hela mitt inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback