I can´t take my mind of you



Har pluggat hela dagen, phy det är segt. Men det har gått rätt bra :]
Var iväg en sväng med Jess och Mikko också, ville inte sitta inne hela dagen när det va sol och vår ute!
Så vi drog till Frank´s gatukök, och käka lite hihi. Det va gött.
Sen hem igen...


Jag saknar dig. Det är jobbigt ibland. Men mest är det positivt, jag gillar att sakna dig. Det är för att jag gillar dig :)
Det är svårt att hålla tankarna borta från dig. Du liksom poffar upp hela tiden. jag kan komma på mig själv med att tänka på dig, när jag egentligen ska göra något annat haha. Men det gör mig inget, jag klagar inte :]
Det känns ibland overkligt att jag har dig. Du är för bra för att vara sann.
I can´t take my mind of you.






Lite bilder från i fredags, tjejmiddagen. Fick inte upp fler för den dampa lite. Så får ta det nästa gång :]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback