Helgen

Jag hatar när det blir såhär. Och ärligt så vet jag inte varför det blir så heller...
Det var ju inte av någon speciell anledning igår liksom.

Men jag hade trots allt väldigt trevligt hemma hos Elli ! Det var många från klassen där, och mkt annat folk också.
Det blev att jag och alma åkte hem rätt tidigt, men det var skönt :)

Innan det var jag hos Tiina, från i fredags. Vi spelade spel och drack lite vin. Vi spela kampen mellan män ock kvinnor.... och jag säger bara såhär; frågorna om kvinnorna var sjuuukt mkt lättare än om männen! Vem vet inte vad kvinnor plockar ögonbrynen med... DAAH !
Sen satt vi och snacka om allt möljigt, tillslut kom grabbarna in på deras barndomshistorier... det var då tiina och madde somna.. och lite senare även jag. :)


Nu om ett tag ska jag kolla på när älsko spelar sin första träningsmatch !
Måste ju hejja lite :) DU ÄR BÄST !



/Frida


Kommentarer
Postat av: ida

haha ida va ja inte direkt bäst :D muha. kul att ni va där.. älskiiis <3

2007-03-04 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback