Helg med 08:or

Varit med Patrik och hans vänner nästan hela helgen faktiskt :)
Så jag fick träffa honom, skööööööönt :)
I fredags åkte jag, Tiina och Madde in och mötte grabsen :) Satt och väntade vid kungsport, och det va visst någon som skrämde mig! haha. Men det va chill, vi gick till deras hotel och körde lite ölspel :)
Sen åkte Tiina och Madde hem, och jag stannade.
På Lördagen gick jag och Patrik och käka frulle, goda ost och skink mackor med juice :)
Sen så dtrack vi dyrt kaffe också!
Jag drog hem för en snabb dusch och lite mat, sen körde mammi mig till liseberg där grabsen var :)
Vi körde 5-kamp och jag kom sist... men det är okej! Jag vann ju ändå en alladin-ask på nr 4 :)
Så ville dom gå gasten... lite läskigt ändå måste jag säga. Men det roligaste va att ett "spöke" kom mot oss hastigt med sin spökröst, och väl när hon kommer förbi mig så hastigt så råkar hon typ snudda mig i fejan med handen, då ber hon om ursäkt haha. För dom får ju inte röra någon där inne :)
På kvällen gick vi ut och åt, sen ville sthlmarna gå ut typ... Och jag fösökte, men icke sa nicke :)
Så då gick jag och patrik hem, och dom andra gick ut :) Så dom hade nog kul ändå utan oss!!
Söndagen åt vi också en god frulle ute, sen en äcklig tacos"sallad"... Men jag fick ju äta den med dig:)
Sen va det dags för hemfärd för er.... Lite jobbigt som vanligt... Men jag vet ju att vi ses snart igen!
Babe, då ska du och jag ha en super vecka :) JAG LOVAR :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback