I´t turned my hole world around.

Ida du är inte ensam om att bli arger på bloggen.... allt jag hade skrivit försvann också !
ILLA !


Det jag berättade om var min helg i sthlm, hos hjärtat !
Från torsdag - söndag.

Jag får berätta imorn mer detaljerat.

Men helgen var helt underbar i alla fall ! Jag är så glad att jag har dig. Men det är prutt jobbigt när jag måste lämna dig. Jag uppskattar mer våra helger efter några dagar tror jag, för när jag precis åkt ifrån dig känns det mest bara jobbigt. Nu känner jag bara att du är underbar, och att vår helg var helt grymt bra !
Tack hjärtat !

Kommentarer
Postat av: ida

ibland e bloggen a för dum asså. :o fyy!
vi måste ses snart min sköna. SAKNAR DIG FÖR FULLT!

2007-02-22 @ 00:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback