-augusti-

Projektet med mitt rum har gått förvånadsvärt bra! Det är fint, och jag är jätte nöjd :)
Får lägga upp nån bild kanske, så ni får se!

Annars så har jag varit uppe i sthlm nyligen! jag och Patrik har hunnit med rätt mkt. Vi har badat, solat, varit på kolmården, varit i eskilstuna, kollat film, varit i gamla stan och ätit glass, lagat mat, spelat spel med kompisar, ätit frulle ute i parken, och massa massa meeeer. Jag är jätte nöjd med våra 10 dagar tillsammas. Och det va sjukt jobbigt att lämna dig efter 10 dagar... men som du sa.. så är det värt det :)
tack för att du tycker om mig precis som jag är. Tack för att jag tycker om dig precis som du är :)
TACK FÖR ATT JAG FÅR VARA DIN.
<3

Jag vet att jag ser lite rolig ut på bilden, men bilden är från kolmården så den är tuff!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, coola kameler och coola Frida! Perfekt kombination!

2007-08-19 @ 11:03:59
Postat av: maria, som står för två kommenterare idag

Sa maria

2007-08-19 @ 11:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback