Only for you

Idag är det söndag.
I fredags kom jag hem från Stockholm. Det gick fort som vanligt när jag väl var där! 3 nätter är kanske ändå inte så mycket.. Men det har varit grymt! Först när jag kom i tisdags så var mitt tåg försenat, men när jag väl va framme så åkte vi direkt till syrran som vi skulle sova hos, och köpte lite käk på vägen :] Sen lagade vi god mat till oss alla! Gottit blev det! fläskfilébitar med typ massa gottit till, och potatis, YEY! Sen blev det bara deg och sånt mys.
Onsdags var en slappisdag, mihi. Patrik och jag bakade en grym kladdkaka! fast den brukar bli kladdigare, men den va helt klart godkänt :] Sen lagade vi mat yttligare en gång... och degade :] det är skönt att dega med dig. Och jag hade på mig slappkläder hela dagen haha. På torsdagen va det rätt fint väder på förmiddagen, så då satt vi och sarah (syrran) och erik (+ gabriell = söt bebiiis) ute lite i solen, läste lite tidiningar, löste lite "kross" som ni kallar det. Sen kom nästa syster (Hannah) förbi med nästa bebis mihi. Fick leka lite med Angelina. Hon är sötnosig. Sen åkte vi till hem till Hannah, för vi fick låna hennes lägenhet. As gott. den va något fräsch också. Lagade mat och mys. Sen kom patriks kompis på besök, spelade tv-spel och kort. Sminkade oss haha. trevligt trevligt :] Sen somade vi visst sent. Enligt Ida. haha. (Jag är dålig på rim, men ta dig ett sim).
Såklart va det jobbigt att det blev stressigt innan tåget skulle åka, men det lugnade mig att vi ändå ses på tisdag.
Fast nu vet vi ju inte riktigt :S hoppas du blir bättre i halsen babe!
Och en sak jag glömt säga ..... Tack för tågbiljetterna! Även om det va jobbigt att du ville betala, så blev jag jätte glad för det, hoppas du vet det ! :) så tack :)

Och TACK för en underbar helg, och TACK för att du är underbar, och TACK för att du är min ! TACK BABE !




/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback